Kontakt

Tjenester

Før du vælger et specifikt produkt, går DataExpert normalt først i dialog med sine kunder for at identificere og teste det bedst egnede produkt. Denne service er en del af den Rådgivning service fra DataExpert.

Efter at have valgt det rigtige produkt og installeret det sammen med kunden, kan det ske, at kunden oplever problemer eller har spørgsmål om dets funktion. I sådanne tilfælde skal Support afdelingen kan kontaktes pr. telefon og på stedet, hvis du har spørgsmål.

DataExpert’s tredje service er undersøgelsesdelen. Det er her medarbejdere i DataExpert hjælper kunder med deres undersøgelser.

Endelig tilbyder vi også vores 24/7 Incident Response Service. Hvis der er en forstyrrelse af din forretningskontinuitet på grund af et cyberangreb, kan vi hjælpe jer.

En mere detaljeret forklaring på disse tre tjenester findes nedenfor.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi mener, at det er meget vigtigt, at du ved, hvilke cookies der anvendes på vores hjemmeside og til hvilke formål. Vi bruger funktionelle cookies for at få vores hjemmeside til at fungere korrekt. Derudover bruger vi Analytics-cookies til at analysere brugen af vores hjemmeside. Vi beder også om dit samtykke til at placere cookies fra tredjeparter (sociale medier, reklame- og analysepartnere), som vi deler oplysninger med. Ved at klikke på "Accepter" accepterer du, at ovenstående cookies placeres. Hvis du klikker på "Indstillinger", vil du blive ført til en side, hvor du kan angive, hvilke cookies der må og ikke må placeres. Klik her for at se vores erklæring om beskyttelse af personlige oplysninger.